torsdag den 14. juni 2012

Forberedelse til strikkefestival

Ja, som overskriften siger, så er jeg i gang med at forberede mig til Silkeborg (Grib garnet).
Har tilmeldt mig til 3 workshops
Lørdag formiddag: strik på engelsk. Her burde jeg finde nogle opskrifter, som jeg kan oversætte.
Lørdag eftermiddag: Strik en sweater oppefra og ned, her vil man få lavet en opskrift der passer til en selv. Så burde at lave nogle strikkefastheds test på forskellige garner.
Søndag: fair isle strik, her skal der strikkes nogle centimeter på en rundpind, så der ikke skal spildes tid med det. Håber på at hun også underviser i dobbeltstrik.
Tja.... så har faktisk nok projekter at gå i gang med i aften.

2 kommentarer:

  1. Åh hvor lyder det dejligt. God fornøjelse. Glæder mig til at se/høre hvad du har lært

    SvarSlet
  2. ja der er da nok af spændende projekter at gå i gang med. Bliver spændende at høre om når du kommer endnu klogere hjem

    HYG

    SvarSlet